Friday, November 15, 2013

GETTING READY FOR THE BIG 1….


Yavrumun birinci yas gunu kutlamalari dizini icin hazirliklar hazirliklar icindeyim. Kisisel olarak parti, dugun, organizasyondan nefret eden ben, bir degil iki diil tam dort tane ve iki ayri sehirde parti yapmayi kafama koydum. Olaya bir grafik tasarim projesi olarak baksamda aslinda yemek yapmak pasta kek kulturu, misafir agirlama vs vs vs. oh shit!
Birinci parti italya'daki ailemiz
Kocacigimin buyuk teyzeleri, dayilar, yengeler. famiglia italiana allora cucina italiana, yani tum menu italyan isi. Babanneden yardim alinicak tabii.
Ikinci parti Italya'daki arkadaslarimiz ve Pars'in arkadaslari
Burda averaj bir eve kac kadin, kac adam, kac cocuk sigar onu test edicegiz…. Gercekten… Haber veririm sonunda oksijen yettimi, daralan bayilan oldu mu :))
ucuncu Istanbulda anneannemin evinde benim ailemle.. tum kontrol annem ve annesinde orda ben cocugum.
dorduncu ve son parti ilkokul arkadasim Pinar in gipta ile takip ettigim Suadiye'de atolye 5 'te http://atolye5.co/atolye5/ olucak.
Acikcasi bu parti biraz bana: arkadaslarimi hep birlikte gormek, benimkini gostermek, sarilmak, yeniden arkadaslarimin beni olmak. cok ozledim onlarida, onlarla benide ….
eee o zman haydi hepi bortdey to my pars!!!!

No comments:

Post a Comment